eviisvardag

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Eveliina Sistonen - 26 september 2012 22:38

G O D N A T T G O T T F O L K <3

 

Ja nu ska jag gå och lägga mig ,

 

Så vi får höras imon då ,! <3

 

Kramar ; Eran Bloggare EVE <3

 

;*

Av Eveliina Sistonen - 26 september 2012 22:33

Förlot , Men jag glömde ! :3

 

Premunera gärna på min kanal på Youtube ,<3

 

Skulle betyda allt ;D

 

Här har ni den ;

 

EvePeveBadBoll

 

XOXO

Av Eveliina Sistonen - 26 september 2012 22:19

Jaahopp !

Jag årkar då inte vänta tills ni slöfokar gillat färdigt min status så här kommer min topp 5 av dom bästa låtarna från Youtube ;*

På 5 plats:


 

 

På 4 plats:


 

 

På 3 plats:


 

 

På 2 plats:


 

 

Och på 1 plats kom:

|

|

|

|

V


 

 

Jaaha , Det var dom det lyssna och njut ! <3

 

XOXO



Av Eveliina Sistonen - 26 september 2012 21:54

Hejsan bloggen , !

Nu har jag kommit hem ,

Har inte varit i skolan idag haft ganska ont i halsen och i huvudet..

Men imon såå kommer jag , hoppas ni haft en trevlig kväll .

Själv har jag varit hos min mormor , Sen har jag hämtat min mamma från jobbet och lite annat tröök!

Ni har väll säkert haft en underbar kväll och hoppas den fortsätter så ..

Så mycket mer har jag inte att säga ... Joo ! Jag har en grym kille på G föresten han ä sååå gullig , Kommer inte säga vem det ä , Förutom dom jag redan sagt det till ..

Så ingen idé å fråga . 

Nu ska jag fortsätta lyssna på GANGNAM STYLE !

Kommer en liten länk oxå 

Jaahopp ! 

Byyyee ;*

Av Eveliina Sistonen - 26 september 2012 11:46

Hejsan :d


Som ni kanske märkt ä jag ny här och så .

Men jag tänkte berätta lite om mig själv då.


Fakta:

Namn:Eveliina Sistonen

Bor: Borlänge

Sport:Fotboll

Intressen (Förutom fotbollen):Dansa, Va med kommpisar, Shoppa, Sjunga m.m

Ålder: 12 fyller 13 i mars nästa år :d

Vad jag kommer skriva om i bloggen: Jag kommer skriva om min vardag och såklart om fotbollen mest eftersom jag skapade bloggen för att skriva om det.

FavoLåt: Vart jag än går - Stiftelsen xd

FavoMat: Taco !

FavoDjur: Katt :D


Det var lite om mig Hejdå !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej , Jag ä en tjej på 12 år som älskar fotboll. I min blogg kommer jag berätta om mina vardagar och fotbollen såklart :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards