eviisvardag

Direktlänk till inlägg 28 september 2012

Grym kväll ! :D

Av Eveliina Sistonen - 28 september 2012 08:43

Hade en as grym kväll igår ;D

Först var det väll skola som vanligt (tröök!)

Sen bestämde Jag, Ebba, Thea, Emma, Isabella och Maya oss för att gå upp t spökhuset , Så det gjorde vi ..

Efter det skulle vi busplinga hos Järker (En läskig gammal gubbe med puckel rygg) men då gick Thea hem för hon ville äta och så .

Vi busplingade och sprang därifrån :d

Sen gick vi förbi ett fint hus med as fina äpplen så vi bestämde oss för att palla några :)

Så det gjorde vi , MEN! det var bara Jag, issa och Ebba (Kanske maya oxå) som han palla innan en bil kom ..

Han i bilen stanade vevade ner rutan och sa "Jag såg vad ni gjorde, så gör man inte"

Han fortsäter "Nu råkar det vara så att jag bor där!" .

Alla sprang därifrån och började as garva ;D

Hahaha !

Efter det gick vi ner t ica nära domnarvet !

Där gick issa in och köpte tuggummi, Vi bestämde att vi skulle äta på Köningsee :)

Alla gick hem t sig och hämtade pengar och såå, Sen sa vi att vi skulle mötas vid skolan 7 :)

 

Klockan vart 7 och där står jag och Emma och väntar på Ebba och isabella som fortfarande inte kommit :C

 

Klockan är kvart över och dom har fortfarande inte kommit vi bestämer oss för att gå t Köningsee för att beställa, när vi står där för vi dåligt samvete för att vi lämnat dom där så vi går tbax ..

 

20 över 7 går vi tbax t Köningsee, beställer mat och hinner nästan sätta oss ner innan Ebba och Isabella kommer in.

Vi äter och helt plötsligt kommer chefen fram t oss och säger t mig "Om du äter upp hela din pizza så får du en stor dricka som jag bjuder på, men bara om du äter upp den själv.

Jag proppar i mig pizzan och Emma och Ebba ville hjälpa t så dom får en varsin liten bit utan att någon ser .

Vi bestämer oss för att gå härifrån, Men drickan fick jag aldrig ;d

Vi går t den stora lekparken mellan husen och kör MÖK kull, Ebba är ! :D

Emma får dåligt samvete och vill gå hem och fråga om hon får vara mä mig, issa och Ebba en stund t .

Men vågar inte gå själv så jag följer mä.

Vi går upp t henne frågar om hon får som hon fick !

Vi går ner igen då issa och Ebba ser oss och ropar  ! "Eve, Emma! "

Vi går ditt och sen går vi runt lite ;) 

Sen åker issa och Ebba hem och jag och Emma går mot ica :)

När vi kommer ditt står vi och pratar en stund och sen går vi skilda väggar hemåt !

 

Jag är hema halv 10 :D 

 

Snipp, Snapp, Slut, så var sagan slut ! 

Nej det var ju ingen saga det var ju på riktigt ;)

 

Kramar Eve <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina Sistonen - 7 december 2012 21:38

Hejsan, Förlåt för att jag inte har skrivit på länge men jag hade tröttnat på att skriva, och jag har haft fullt upp med skolan, sjukhuset, mm. Men nu är jag tbax och ska försöka skriva lite oftare ska fixa nytt tema snart oxå :) Hoppas ni gillar det...

Av Eveliina Sistonen - 22 oktober 2012 08:39

Hej!  Ja, jag är sjuk igen väldigt irriterande när man inte får tag på sin mamma och kan berätta det! :c Huh, jaja igår sov jag hos min mormor med min syster och min nästan 2:åriga kusin Anton :)  Det var kul. Jag var sjuk i fredags också och...

Av Eveliina Sistonen - 19 oktober 2012 20:43


Hej :c   Förlåt att jag inte skrivit på länge men min bästis dom igår och jag har varit med han och hans ägare hela veckan .. Asså det är en katt xc  det kanske låter fel men det var min bästis! <3   Här kommer en liten bild med text til...

Av Eveliina Sistonen - 19 oktober 2012 20:43


Hej :c   Förlåt att jag inte skrivit på länge men min bästis dom igår och jag har varit med han och hans ägare hela veckan .. Asså det är en katt xc  det kanske låter fel men det var min bästis! <3   Här kommer en liten bild med text til...

Av Eveliina Sistonen - 2 oktober 2012 17:19

Sämsta dagen ever i skolan idag, fått as många dissar ? Hatar er och ni vet vilka ni ä !  Iaf nu ska jag försöka glöma det som hänt ,och gå vidare . Imon ska jag inte prata mä nån av er . Det här ä tredje och sista gången för en av er . Fas...

Presentation


Hej , Jag ä en tjej på 12 år som älskar fotboll. I min blogg kommer jag berätta om mina vardagar och fotbollen såklart :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards