eviisvardag

Alla inlägg under september 2012

Av Eveliina Sistonen - 29 september 2012 13:47

Hejsan , Nyss varit på kupolen , grymt mkt folk där !! :O

Men det är väll för Panetoz ska spela där halv 4 :)

Iaf ikväll så ska jag hem t Elin och sova så kommer nog inte skriva så mkt mer idag , men det får ni väll stå ut mä ;)

Idag så köpte jag ett par as snygga skor ! Och en ny mössa :D

Vi hade skit kul, Sen köpte jag mkt godis GOTT ! :)

 

BYe <3

Av Eveliina Sistonen - 28 september 2012 21:49

Ingen cup för mig imon då ! :C

Hoppas jag blir bättre då , Jag vill ju inte spila bort hela helgen på att vara sjuk ..

Men iallafall på måndag kommer mina nya kläder vara här ä så nöjd , hoppas dom ser lika bra ut i irl som på bild :D

 

Iaf nu ska jag va inne på fb en stund t sen blir det väll en godnattsömn :) 

 

Bye bye <3

 

Bjuder på den bästa william spetz serien som ä ute nu , Titta och njut ! :)

 

http://www.svt.se/williams-lista/se-program/

 

 

Av Eveliina Sistonen - 28 september 2012 14:39

Hoppas :3

 

Hoppas man kan vara mä imon på 9 mana cupen :3

 

Jaaag vill !!

 

Jag vill inte vara sjuk , Jävla försylning ! :C

Hatar det :C

 

Ajja ni kanske får höra mer av mig ikväll , Vet inte vi får se då ? :'C

 

XOXO

Av Eveliina Sistonen - 28 september 2012 08:43

Hade en as grym kväll igår ;D

Först var det väll skola som vanligt (tröök!)

Sen bestämde Jag, Ebba, Thea, Emma, Isabella och Maya oss för att gå upp t spökhuset , Så det gjorde vi ..

Efter det skulle vi busplinga hos Järker (En läskig gammal gubbe med puckel rygg) men då gick Thea hem för hon ville äta och så .

Vi busplingade och sprang därifrån :d

Sen gick vi förbi ett fint hus med as fina äpplen så vi bestämde oss för att palla några :)

Så det gjorde vi , MEN! det var bara Jag, issa och Ebba (Kanske maya oxå) som han palla innan en bil kom ..

Han i bilen stanade vevade ner rutan och sa "Jag såg vad ni gjorde, så gör man inte"

Han fortsäter "Nu råkar det vara så att jag bor där!" .

Alla sprang därifrån och började as garva ;D

Hahaha !

Efter det gick vi ner t ica nära domnarvet !

Där gick issa in och köpte tuggummi, Vi bestämde att vi skulle äta på Köningsee :)

Alla gick hem t sig och hämtade pengar och såå, Sen sa vi att vi skulle mötas vid skolan 7 :)

 

Klockan vart 7 och där står jag och Emma och väntar på Ebba och isabella som fortfarande inte kommit :C

 

Klockan är kvart över och dom har fortfarande inte kommit vi bestämer oss för att gå t Köningsee för att beställa, när vi står där för vi dåligt samvete för att vi lämnat dom där så vi går tbax ..

 

20 över 7 går vi tbax t Köningsee, beställer mat och hinner nästan sätta oss ner innan Ebba och Isabella kommer in.

Vi äter och helt plötsligt kommer chefen fram t oss och säger t mig "Om du äter upp hela din pizza så får du en stor dricka som jag bjuder på, men bara om du äter upp den själv.

Jag proppar i mig pizzan och Emma och Ebba ville hjälpa t så dom får en varsin liten bit utan att någon ser .

Vi bestämer oss för att gå härifrån, Men drickan fick jag aldrig ;d

Vi går t den stora lekparken mellan husen och kör MÖK kull, Ebba är ! :D

Emma får dåligt samvete och vill gå hem och fråga om hon får vara mä mig, issa och Ebba en stund t .

Men vågar inte gå själv så jag följer mä.

Vi går upp t henne frågar om hon får som hon fick !

Vi går ner igen då issa och Ebba ser oss och ropar  ! "Eve, Emma! "

Vi går ditt och sen går vi runt lite ;) 

Sen åker issa och Ebba hem och jag och Emma går mot ica :)

När vi kommer ditt står vi och pratar en stund och sen går vi skilda väggar hemåt !

 

Jag är hema halv 10 :D 

 

Snipp, Snapp, Slut, så var sagan slut ! 

Nej det var ju ingen saga det var ju på riktigt ;)

 

Kramar Eve <3

Av Eveliina Sistonen - 28 september 2012 08:16

Sjuk igen då :C

Jag ä nu sjuk igen väldigt iriterrande ..

Jävla näsa, Hals & Huvud !

 

Hatar att vara sjuk och kan ju knapast vara med på 9 mana cupen imorgon :CC

Faaaaan !

Av Eveliina Sistonen - 26 september 2012 22:38

G O D N A T T G O T T F O L K <3

 

Ja nu ska jag gå och lägga mig ,

 

Så vi får höras imon då ,! <3

 

Kramar ; Eran Bloggare EVE <3

 

;*

Av Eveliina Sistonen - 26 september 2012 22:33

Förlot , Men jag glömde ! :3

 

Premunera gärna på min kanal på Youtube ,<3

 

Skulle betyda allt ;D

 

Här har ni den ;

 

EvePeveBadBoll

 

XOXO

Av Eveliina Sistonen - 26 september 2012 22:19

Jaahopp !

Jag årkar då inte vänta tills ni slöfokar gillat färdigt min status så här kommer min topp 5 av dom bästa låtarna från Youtube ;*

På 5 plats:


 

 

På 4 plats:


 

 

På 3 plats:


 

 

På 2 plats:


 

 

Och på 1 plats kom:

|

|

|

|

V


 

 

Jaaha , Det var dom det lyssna och njut ! <3

 

XOXO



Presentation


Hej , Jag ä en tjej på 12 år som älskar fotboll. I min blogg kommer jag berätta om mina vardagar och fotbollen såklart :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards